perjantai 30. tammikuuta 2015

Hyvää Valtterin päivää!

Eilen aamulla, aamukahvia juodessani, ennen kuin lähdin viemään vanhempiani Meilahden Syöpäklinikalle huomasin, että on Valtterin nimipäivät. Pojan toinen nimi on Valtteri ja ajattelin yllättää hänet ja laittaa onnittelutekstarin, kun ei me kukaan yleensä muisteta toisen nimen nimppareita (ei edes ensimmäisen, jos tarkkoja ollaan).

Tekstariin laitoin: Huomenta! Hyvää Valtterin päivää ❤️

Olimme jo klinikalla, kun vastaus tuli: Kiitos. Myöskin sinulle :)

Täh? Miten se tolleen vastas? Kiittääkö se mua nimestään? Vai enkö mä nyt tajua jotain? Miten se lähettää tekstarin jostain vieraasta numerosta? Ai niin, sillähän hajos puhelin jossain vaiheessa, jospa se on laittanut puhelun siirron johonkin lainapuhelimeen?

Rullailin näyttöä ylöspäin.... Siis hetkinen... Kenelle mä ton viestin laitoin?

Ei ole todellista: Olin lähettänyt viestin yhdelle mies-asiakkaalleni, joka oli edellisenä iltana lähettänyt minulle viestin, että on sairaana eikä pääse seuraavan päivän tunnille!

Onneksi asiakkaani on huumorimiehiä! Kertoi viestini olleen pirteän aamunavauksen vatsakipuiselle ja apealle Arskalle :D :)

No, kai sitä voi ihmisille toivotella kaikenlaisia hyviä huomenia! Sydämet voi ehkä ensi kerralla jättää pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti