lauantai 7. maaliskuuta 2015

Perjantain hommia

Isä oli eilen (perjantaina) taas Meilahdessa lääkärintarkastuksessa. Hän kävi viisi kertaa palliatiivisessa sädehoidossa, jonka tarkoituksena on parantaa elämänlaatua (täällä). Isä on voinut hyvin, ei mitään kipuja syöpään tai sen hoitoon liityen. Seuraava tapaaminen on puolentoista kuukauden päästä.

Taksiuudistusta on parjattu. Ainakin meidän paikallislehdessä. Mutta kun emme tiedä muusta, niin omasta ja Isäni mielestä taksit ovat toimineet loistavasti (täällä). Niin eilenkin.

Kävin päivällä hakemassa vanhempieni pyykit pestäväkseni ja silitettäväkseni. Rouva O. oli paikalla ja oli juuri tekemässä heille ruokaa: nakkikeittoa, paistettuja kanasuikaleita, perunamuussia, riisipuuroa,... Ihana ihminen ja iso apu. Äiti oli hyvällä tuulella ja ihan skarppina.

Minulla oli yksityisasiakkaita aamusta iltaan. Ihanaa! Illalla Miehellä oli treffit kavereiden kanssa Helsingissä. Menivät pelaamaan biljardia. Mukavaa, kun hänellä on hauskaa kavereiden kanssa (siis oikeasti, ilman sarkasmia). Itse olen saanut illan aikana pestyä monta koneellista vanhempieni pyykkejä.

Yksi yksityisasiakkaani kertoi kyselleensä heidän töiden fyssarilta, voisiko hän mahdollisesti tuurata minua ja vetää Pilates-tuntini, kun olen reissussa tms. Hän kertoi huomanneensa, että olin hänen mielestään ihan ahdistunut, kun olen ensi viikon lomalla enkä ole saanut tuuraajaa ja minun on peruttava kaikki ensi viikon tuntini. Ihmiset on ihania!

Olin itsekin tällä viikolla taas lääkärissä. Olin ollut tässä välissä hermoratatutkimuksissa (täällä) eikä sieltäkään löytynyt mitään vikaa. Mikä ihme aiheuttaa säteilykivun? Lääkäri laittoi lähetteen taas Töölön sairaalaan ja ehdotti, että jos haluan nopeammin eteenpäin, niin kannattaa mennä yksityisesti. Hän antoi myös lähetteen OMT fysioterapeutille. Noh, olinkin jo varannut ajan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti